دسته‌بندی نشده

ضد چروک نکات مراقبت از پوست ضد پیری

ضد چروک نکات مراقبت از پوست ضد پیری

محصولات و کرم ضد چروک پوستی ..

نکات مقدماتی ضد پیری پوست ..

با نگاهی به راهروهای سالن زیبایی و سلامت آغاز و حالا به نوعی سبد پر از پاک کننده ها ، سرم ها ، تونر ها ، لوسیون ها ، ماسک ها و چه کسی می داند. شما یک چلش طولانی و فوق العاده و یک روال پیچیده و چند مرحله ای مراقبت از پوست و جوانسازی پوست روبرو می شوید.

وقتی صحبت از مراقبت از پوست به میان می آید ، در بسیاری از محصولات با برندهای فوق العاده غرق خواهید شد. بسیاری از مواد ضد پیری و بسیار از فرمولاسیون های مختلف و مناسب برای هر پوستی در بازارهای جهانی وجود دارد تا به شما کمک کند.

برخی از افراد تصور می کنند که که باید وقت را غنیمت شمارند و برای یافتن بهترین روتین مراقبت از پوست و جوانسازی آن زمان زیاد را صرف کنند و کار سختی در پیش دارند.

ولی ما به شما می گوییم که لازم نیست انقدر سخت باشد و برای یافتن فرمول جوانی و حفظ سلامت پوست خود تا این حد به زحمت زیاد بیوفتید.

در واقع حفظ ظاهر و سلامت درونی پوست و مراقبت از های ضد پیری پوست را با مسواک زدن مقایسه کنید. انجام اینجار مهم است ، اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به صرف زمان یا هزینه زیادب برای شما باشد.

بهترین محصولات مراقبت از پوست ضد پیری کرم ضد چروک ..

نشانه های پیری که می توان با یک روال مرلقبت ضد پیری مناسب برطرف کرد عبارتند از :

چین و چروک و خطوط ظریف.

لکه های تیره ( هیپرپیگمانتاسیون).

افتادگی پلک و سیاهی دور چشم.

قرمزی و شکستگی عروق.

همچنین به خاطر داشته باشید که فقط پوست صورت شما نیست که پیر و چروک می شود از پوست گردن خود قافل نشوید.

در واقع می توانید نواحی دیگر مانند گردن و پوست دست خود را به عنوان بخشی از روتین ضد پیری خود در نظر بگیرید. همان مواد و روتینی که برای صورت شما پیشنهاد می کنیم می تواند به علائم پیری نواحی دیگر نیز کمک کند.

یک روال ساده برای پوست شامل چه محصولات و موادی می تواند باشد؟

  1. پاک کنندهای ملایم و استاندارد
  2. ویتامین های سی
  3. رتینول
  4. مرطوب کننده ها
  5. ضد آفتاب با طیف وسیع

نقش پاک کننده ها در جوانسازی پوست :

شما باید و حداقل یک بار در روز با شوینده و پاک کننده های مناسب و مخصوص پوست ، صورت خود را شستشو و تمیز کنید. بسیار ی از افراد می توانند از یک روتین پاکسازی صبح و عصر بهره ببرند ، اما اگر نمی توانید دو بار در روز این کار را انجام دهید ، پاک سازی حداقل یک بار در روز بسیار مهم و ضروری است.

نیازی نیست صورت خود را با حرکت ها و لیف و پارچه های خشن بشویید یا هر روز از پاک کننده های لایه بردراری که شبیه به شن هستند استفاده کنید.

زیرا استفاده ار تین اسکراب ها دو بار در هفته کافی است. در واقع استفاده هر روز از لایه بردار ها می تواند برای پوست شما بسیار تحریک کننده باشد و سطح رطوبتی پوست شما را کاهش و به آن آسیب بزند. در واقع بیرونی ترین لایه پوستی است که رطوبت را در خود حفظ می کند.

وقتی نوبت به انتخاب یک شوینده روزانه صورت می رسد. یک شوینده ساده و ملایم و مناسب با پوست خود انتخاب کنید.

( برای دیدن شوینده های و پاک کننده های صورت و گردن موجود در سایت کلیک کنید )
شوینده ها در جوانسازی پوست

سرم ویتامین سی C در جوانسازی پوست :

ویتامین سی یک ماده مراقبت از پوست و ضد پیری بسیار محبوب و مفید است. این به این دلیل است که ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است و به تحریک تولید کلاژن در پوست کمک می کند که هر دو به پوست شما کمک می کنند تا با علائم پیری مقابله کند.

آنتی اکسیدان موجود در ویتامین سی با رادیکال های آزاد که به یکپارچگی پوست شما آسیب می رساند مبارزه کرده و استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد منجر به مواردی مانند چین و چروک ، پرپیگمانتاسیون و زبری روی پوست می شود.

با مقابله با رادیکال های آزاد ، ویتامین سی به روشن و نرم شدن پوست کمک و خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد. علاوه بر این به تولید کلاژن که ساختار ، حمایت و استحکام پوست و همچنین عضلات ، استخوان ها و بافت های همبند را فراهم می کند.

بدن شما به طور طبیعی با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می کند که باعث ایجاد چروک هایی در پوست شما می شود.

( استفاده از ویتامین های سی را روتین پوستی خود قرار دهید )
سرم جوانسازی پوست

رتینول و کرم ضد چروک :

یکی دیکر از عناصر کلیدی در مراقبت از پوست ضد پیری رتینول است. همچنی با نام ویتامین A یا رتینوئید نیز شناخته می شود. همه به یک عنصر نیرومند ضد پیری اشاره می کنند.

رتینول یه ماده ضد پیری است که لایه بردرای را تشویق می کند. سرعت چرخش پوست شما را افزایش می دهد. این بدان معنی است که به از بین بردن سلول های قدیمی پوست کمک می کند و آنها را با سلول های جدیدتر ، سالم تر و براق تر جایگزین می کند. رتینول همچنین می تواند با کاهش سرعت تجزیه کلاژن به ماهش چین و چروک و خطوط ریز کمک کند.

از آنجا که رتینول به پاک کردن سلول های قدیمی کمک می کند با باز کردن منافذ مسدود شده و از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید، به درمان آکنه نیز کمک می کند و از بروز آنها را در آینده کاهش می دهد.

ممکن است استفاده از رتینول برای پوست شما تحریک کننده باشد. می توانید قبل از استفاده از رتینول یک لایه نازک از مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید. این پوست شما یک مانع کوچک می دهد و در عین حال به رتینول اجازه می دهد کار خود را انجام دهد.

( محصولات جوانسازی پوست و ضد چین و چروک موجود در سایت )
کرم ضد چروک

مرطوب کننده در جوانسازی پوست :

پوست هیدراته پوست سالم و جوان تر است. با افزایش سن ، پوست ما به طور طبیعی چربی کمتری تولید می کند. گنجاندن یک کرم مرطوب کننده صورت در روتین شما به جایگزینی آن روغن های پوست کمک می کند. بعلاوه مرطوب کنندها موقت پوست شما را پر می کنند و به کاهش خطوط و چین و چروک ها کمک می کند.

برخی از مرطوب کننده ها حاوی مواد ضد پیری اضافی مانند ویتامین C ، رتینول ، سرامیدها و اسیدهای مختلف لایه بردار مراقبت از پوست هستند. بر اساس نیازهای مراقبت از پوست خود یک مرطوب کننده است.

محصولاتی را هدف قرار دهید که مکمل یکدیگر باشند و نیازهای مراقبت از پوست شما را برآورده کنند ، به جای دو برابر کردن مواد یکسان در چندین محصول.

( مرطوب کنندهای موجود در سایت برای کمک به پوستی سالم تر )
جوانسازی پوست

نقش ضد آفتاب ها در جوانسازی پوست :

استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب مهمترین محصول در روال ضد پیری شما است. و نه فقط در تابستان یا زمانی که قرار است در یک روز آفتابی بیرون باشید. هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

نور خورشید هم اشعه های UVA و هم UVB را ساطع می کند : UVA برای پیری و UVB برای سوزاندن

بنابراین حتی در روزها و فصل هایی از سال که تابش نور خورشید در اوج میزان سوزاندن پوست نیست هم باعث از بین رفتن بافت و پیری پوست شما می شود. و از هر طریقی که بتواند با پوست شما در تماس باشد به آن آسیب می زند.

در واقع سعی کنید از ضد آفتابی استفاده کنید که دارای حداقل SPF 30 باشد. اگر به دنبال کارایی بهتر در روتین مراقبت از پوست خود هستید یک محصول ترکیبی مرطوب کننده و ضد آفتاب را امتحان کنید تا تعداد محصولات مورد نیاز خود را کاهش دهید.

( برای دیدن ضد آفتاب های فوق العاده از برند های روز دنیا موجود در سایت کلیک کنید )
کرم ضد چروک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *