با ما تماس بگیرید.

ما از ارتباط با شما خوشحالیم ! هر سؤالی که داشته باشید، چه انتقاد یا شکایتی داشته باشید یا نظری داشته باشید، ما اینجا هستیم و آماده کمک و یا شنید صحبت های شما هستیم.

پشتیبانی مشتری :

برای پرس و جو در مورد محصولات ، سفارشات ، یا هر گونه کمکی که ممکن است نیاز داشته باشید ، تیم پشتیبانی مشتری اختصاصی ما برای کمک در دسترس است.

ما از ارتباط با شما خوشحالیم ! هر سؤالی که داشته باشید، چه انتقاد یا شکایتی داشته باشید یا نظری داشته باشید، ما اینجا هستیم و آماده کمک و یا شنید صحبت های شما هستیم. شما می توانید با استفاده از یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید :

پشتیبانی مشتری :

برای پرس و جو در مورد محصولات ، سفارشات ، یا هر گونه کمکی که ممکن است نیاز داشته باشید.

چت زنده : به دنبال نماد چت در گوشه سمت راست پایین صفحه خود بگردید تا در ساعات کاری با نماینده در زمان واقعی چت کنید.

نظرات و پیشنهادات :

ما برای افکار شما ارزش قائل هستیم . نظرات شما به ما در بهبود محصولات و خدمات کمک می کند. لطفاً پیشنهادات ، نظرات یا ایده های خود را از طریق ایمیل به ما در راه های ارتباطی بالا به اشتراک بگذارید و یا در بخش دیدگاها در صفحه هر محصول بنویسید.

فروشگاه ما صرفا فقط یک فروشگاه اینترنتی بوده و هیچ گونه فروش و خدمات حضوری نخواهد داشت. و آدرس زیر فقط برای درج در پرونده اینماد و بخش فروش سازمان کسب و کار اینترنت می باشد.

  • آدرس : تهران ، شهر جدید پردیس ، فاز4 ، خیابان فردوس ، کوچه فردوس9 ، پلاک 1.0 ، قرب کربلا
  • آدرس : تهران ، میدان‌ شهدا ، خیابان خورشید

 

ما متعهد به ارائه خدمات بهتر با محصولات با کیفیت و با اصالت هستیم و اطمینان حاصل می کنیم که تجربه شما با ما فوق العاده خواهد بود. در تماس با ما دریغ نکنید و ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

از اینکه لیلیتو را انتخاب کردید متشکریم.

رسانه های اجتماعی :

برای به‌ روزرسانی‌ ها ، تبلیغات ، اطلاع از کد تخفیف و موارد دیگر در رسانه‌ های اجتماعی با ما در ارتباط باشید :