سیاست بازگشت

ما در فروشگاه لیلیتو سعی خواهیم کرد که شما از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. اما به هر دلیلی کاملاً از محصول خود راضی نیستید ، ما فرآیند بازگشت و باز پرداخت بدون دردسر را ارائه می دهیم.

لطفاً سیاست بازگشت ما را در زیر بررسی کنید :

محصولات واجد شرایط بودن برای بازگشت ..

  • شما می توانید ظرف 2 روز از تاریخ دریافت ، محصولات را مرجوع کنید.
    در نظر داشته باشید که ، اقلام باید بدون استفاده ، باز نشده و در بسته بندی اصلی خود باشند.
  • به دلایل بهداشتی و ایمنی ، برخی از اقلام مانند لوازم آرایشی باز شده یا محصولات مراقبت از پوست قابل برگشت نیستند مگر اینکه در هنگام دریافت معیوب یا آسیب دیده باشند.
    نحوه شروع بازگشت

تماس با ما : لطفاً ظرف 2 روز پس از دریافت سفارش خود ، با ما و با یکی از راه های ارتباطی در برگه درج شده صفحه تماس با ما تماس بگیرید. شماره سفارش خود ، جزئیات کالا(هایی) را که می خواهید برگردانید و دلیل بازگشت را وارد کنید.

مجوز بازگشت : تیم ما شما را در فرآیند بازگشت راهنمایی می کند و اگر بازگشت شما با معیارهای خط مشی ما مطابقت داشته باشد ، مجوز بازگشت را به شما ارائه می دهد.

حمل و نقل برگشت : شما مسئول ارسال کالا(های) به ما خواهید بود. اطمینان حاصل کنید که بسته به اندازه کافی محافظت می شود و از خدمات حمل و نقل قابل ردیابی استفاده کنید.

هزینه های ارسال برای کالاهای مرجوعی غیرقابل استرداد و به عهده مشتری عزیز می باشد مگر اینکه مرجوعی به دلیل خطای ما یا محصول معیوب باشد.

فرآیند باز پرداخت :

پس از دریافت و بازرسی کالا(های) برگشتی ، تایید یا رد باز پرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
در صورت تایید ، بسته به خط‌مشی‌ های صادر کننده کارت ، بازپرداخت به روش اصلی پرداخت طی چند روز معین پردازش می‌شود.

مبادلات :

متأسفانه ما مبادلات مستقیم ارائه نمی دهیم. در صورت تمایل به تعویض کالا ، لطفا مراحل بازگشت را دنبال کرده و سفارش جدیدی برای کالای مورد نظر به صورت جداگانه ثبت کنید.

اقلام آسیب دیده یا معیوب :

در موارد نادری که محصولی آسیب دیده یا معیوب دریافت می کنید ، لطفاً بلافاصله پس از دریافت با ما تماس بگیرید. ما ترتیب بازگشت یا تعویض را بدون هزینه اضافی برای شما انجام خواهیم داد.

با ما تماس بگیرید

اگر سؤالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد بازگرداندن دارید، لطفاً با تماس بگیرید.