دسته‌بندی نشده

تونر و فواید تونر در روتین پوستی شما ؟

تونر چیست

تونر و فواید تونر ..

بنابراین تونر چیست ؟

به بیان ساده ، تونر شبیه آب است و مانند آب عمل می کند. در واقع تونر مملو از بسیار بیشتر از هیدروژن و اکسیژن است. بسته به نوع تونر ، می تواند حاوی اسید ، گلیسبرین ، آنتی اکسیدان و ضد التهاب نیز باشد.

اگر بخواهید دقیق تر و به عنوان یم محصول پاک کننده پوست در مورد تونر صحبت کنیم ، تونر یک مایع با نفوذ سریع در پوست است که به پوست آبرسانی می کند و به حذف برخی از سلول های مرده از سطح پوست کمک می کند. و به آن لقب پوستی چاق و درخشان می دهند.

و از نظر آرایشی ، تونر مانند پرایمر برای بقیه روال مراقبت از پوست شما مانند سرم ها و مرطوب کننده ها است.

تونر را برای مقدمه برای نفوذ به منافذ پوستی خود در نظر بگیرید. پوست شما را به حالت اسیدی طبیعی خود باز می گرداند ، ناخالصی ها را از بین می برد و به پوست شما کمک می کند محصولات مراقبت از پوست شما را جذب کند.

در واقع پوست شما مانند یک اسفنج خشک است. اگر یک کرم غلیظ را روی یک اسفنج خشک شکننده قرار دهید ، این کار را می کنید ؟ در واقع نه و برای رطوبت آماده نیست ، اما اگر اسفنج را خیس کنید ، کرم راحتتر نفوذ می کند. این کار تونر برای پوست است.

( تفاوت بین میسلار واتر و تونر ، کدام یک برای من بهتر است ؟ )
تونر چیست

چه زمانی باید از تونر استفاده کنیم ؟

از تونر باید بعد از پاکسازی استفاده کنید. از این محصول پاکسازی پوست را در روتین روز و شب خود بگنجانید. برای تاثیر و دقیق تر شدن فرآیند پاکسازی پوست استفاده از تونر باید بعد شستشو پوست و لایه برداری استفاده شود. پاکسازی کامل به پاک کردن کثیفی ، آرایش ، سلول های مرده پوست کمک می کند تا مواد مفید پوست در تونر بتوانند به جایی که نیاز دارند برسند.

اکثر مولکول های موجود در فرمول تونر زمانی که پوست خیس است بهتر و راحتتر به پوست نفوذ می کنند ، بنابراین استفاده از مواد فعال بلافاصله پس از پاکسازی ، نتایج بهتری را به همراه دارد. بنابراین بعد از استفاده از تونر می توانید از محصولات درمانی و مراقبتی خود مانند : سرم ها ، ضد آفتاب ها و کرم های ضد چروک و غیره … استفاده کنید.

( انواع تونر موجود در سایت )
تونر چیست

چگونه باید از آن بر روی پوست صورت و گردن استفاده کنم ؟

در مورد روش استفاده از تونر بعضی افراد دوست دارند آن را به دستانشان بپاشند و مستقیما روی پوستشان بمالند. با این حال بعضی ترجیح می دهند تونر را روی پد پنبه ای بریزند و به آرامی آن را روی پوست صورت خود به صورت دورانی یا به سمت بیرون بکشند.

از چه مدل تونری استفاده کنیم ؟

درست مانند زمانی که یک مرطوب کننده را انتخاب می کنید ، یک تونر را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید : پوست چرب ، خشک ، پوست دارای لک و آکنه و …

اگر منافذ بزرگی دارید به دنبال یک تونر با اسید های آلفا هیدروکسی مانند اسید گلیکولیک بگردید تا سلول های مرده را که در اطراف منافذ جمع می شوند و برجسته به نظر برسند ، حذف کنید.

پوست حساسی دارید ؟ به دنبال یک تونر با مواد گیاهی با مواد آرامش بخش پوست باشید. که تسکین و آبرسانی عمیق را برای انواع پوست های حساس فراهم می کند.

همچنین اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید یک تونر مبتنی بر اسید سالیسیلیک را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر پاکسازی چربی اضافه پوست از خشک شدن پوست شما جلوگیری می کند.

اما اگر پوست کدر دارید تونر ها با لایه بردارهای طبیعی مانند عصاره پاپایا و اسید لاکتیک برای روشن کردن پوست عالی است.پوست خشکی دارید از تونرهای با اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه که پوست شما را عمیقا هیدراته و تغذیه کنند.

در آخر اگر پوست معمولی و بالغ دارید به دنبال تونر های حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات آبرسان باشد استفاده کنید. 

یک نظر در “تونر و فواید تونر در روتین پوستی شما ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *