دسته‌بندی نشده

تفاوت بین میسلار واتر و تونر ، کدام یک برای من بهتر است ؟

تفاوت بین میسلار واتر و تونر

تفاوت بین میسلار واتر و تونر ..

مراقبت روزانه از پوست بخش مهمی در حفظ سلامت پوست شما است. پوست ناسالم کدر ، زبر و چروکیده به نظر می رسد. داشتن یک روتین خوب مراقبت از پوست برای حفظ جوانی پوست ضروری است.

ویژگی های خاص محصولات :

میسلار واتر ترکیبی از آب و قطرات روغن است که قبل از پاکساززی ، آرایش سبک را به آرامی پاک کرده و پاک می کند.

تونرها پس از پاکسازی برای بازگرداندن تعادل PH به پوست و رفع مشکلات مختلف پوست مانند پوست چرب یا ضد پیری استفاده می شود.

هر دو محصول متفاوت عمل می کنند ، بنابراین اگر پوست شما آن را تحمل کند می توانند هر دو را به روتین مراقبت از پوست شما اضافه شوند.

این روال نیاز به مراحل زیادی ندارد . انتخاب یک روتین مراقبت از پوست برای برخی می تواند دلهره آور باشد ، به خصوص در هنگام تعیین تفاوت بین محصولاتی مانند آب میسلار و تونر . این دو بر اساس نوع پوست و اهداف متفاوت هستند.

تفاوت بین میسلار واتر و تونر

میسلار واتر چیست ؟

در واقع میسلار واتر یک امولسیون روغن و آب است که به عنوان یک پاک کننده عمل می کند. این قطرات روغن یا میسل ها آزادانه در آب شناور می شوند و به جذب کثیفی و روغن کمک می کنند. از آنجایی که آنها آهنربایی برای کثیفی و چربی هستند، آب میسلار بدون اسکراب پوست را تمیز می کند.

اگر عجله برای تمیز کردن پوست خود بدون نیاز به آبکشی دارید بسیار مناسب است. ولی با این حال، بهتر است بعد از استفاده از میسلار و تیمز کردن صورت و یا پوست خود ، آن را آبکشی و تمیز کنید تا مطمئن شوید که مواد روی پوست شما باقی نمی مانند و باعث تحریک آن نمی شوند و یا باعث واکنش آلرژیک نمی شوند.

( انواع میسلار واتر های موجود در سایت )

چگونه از میسلار واترها استفاده کنیم  ؟

برخی از میسلار واترها را به عنوان یک پاک کننده  قبل از محصولات مراقبتی و درمانی یا به عنوان پیش پاک کننده برای پاک کردن آرایش سبک قبل از تمیز کردن صورت، آن را با یک پد آرایشی خیس و روی پوست استفاده کنید. میسلار واتر جای یک پاک کننده واقعی را نمی گیرد. در صورت تحمل می توان آن را یک یا دو بار در روز استفاده کرد.

آیا میسلار واتر یک پاک کننده ضروری است ؟

نه ، میسلار واتر یک مرحله ضروری در روتین مراقبت از پوست شما به حساب نمی آید. می توانید قبل از تمیز کردن صورت خود از پاک کننده آرایش ( شیر پاک کن ) استفاده کنید. میسلار واتر یه راه عالی برای پاکسازی ملایم پوست صورت شما برای از بین بردن آلودگی ها و باکتری ها و منافذ است تا آن را کاملا تمیز کند.

چه نوع پوستی می تواند از میسلار واتر استفاده کند ؟

با هر نوع پوستی می توانید از میسلار واتر استفاده کنید. افرادی که دارای پوست چرب با مستعد آکنه هستند باید هنگام استفاده از میسلار واتر مراقب باشند و مطمئن شوند که پس از استفاده از آن به طور کامل از روی پوست آبکشی و شسته شوند. افراد با این مدل پوست باید بعد از استفاده و تمیز کردن پوست صورت خود را آبکشی کرده تا میسلار و روغن موجود در میسلار واتر از روی پوست پاک شود.

ممکن است مواد موجود در میسلار واتر برخی از افراد که دارای پوست حساس هستند را تحریک کند یا برای آنها ایجاد حساسیت کند.

( البته برخی از میسلار واتر ها با استاندارد های جهانی و برای پوست حساس تولید و فرموله می شوند و افارد با پوست حساسا می توانند متناسب با پوست خود آنها را تهیه کنند )

تفاوت بین میسلار واتر و تونر

تونر چیست ؟

تونر محصولی است که پس از پاکسازی برای متعادل کردن PH پوست استفاده می شود. بسیاری از پاک کننده های پوست قلیایی هستند و می توانند تعادل اسیدی PH پوست را بر هم بزنند. به همین دلیل است که پس از پاکسازی از تونرها استفاده می شود.

اما تونر های امروزی بسیار متفاوت از تونرهای گذشته هستند که به دلیل تحریک و از بین بردن چربی پوست شهرت بدی داشتند. تونرها امروزی می توانند به بسیاری از مشکلات  پوستی مانند پوست چرب ، آکنه ، خشکی پوست و پیری پوست کمک کنند. تقریبا برای هر نوع پوست و مشکل پوستی یک تونر وجود دارد.

( انواع تونر موجود در سایت )

چگونه از تونر استفاده کنیم ؟

پس از پاکسازی صورت با شوینده ها مناسب با نوع پوست خود ، تونر را با یک پد پاک کننده آرایش و یا با نوک انگشتان روی پوست خود بکشید. اگرچه ممکن است به از بین بردن هر گونه کثیفی کمک کند، تونر ها پاک کننده واقعی نیستند و نمی توان آنها را جایگزین پاک کننده ها کرد.

قبل از استفاده از مرطوب کننده، اجازه دهید تونر جذب پوست شود. اگر پوست شما آن را تحمل می کند، می توانید آن را دو بار در روز استفاده کنید. همچنین می توانید از دو تونر مختلف در یک روز استفاده کنید، مانند یک تونر ضد پیری در صبح و یک تونر آبرسان در شب.

آیا تونر لازم است ؟

تونر یک مرحله ضروری در روتین مراقبت از پوست شما نیست. در صورتی که مشکلات پوستی خاصی دارید، استفاده از آن مفید است. تونرها به مرطوب کردن پوست خشک کمک می کنند. برخی از آنها حاوی آنتی اکسیدان برای کمک به ضد پیری هستند. برخی دیگر مواد قابض برای کمک به کنترل پوست چرب دارند.

چه پوست های می توانند از تونر استفاده کنند ؟

تا زمانی که تونر مناسب برای نوع پوست شما یا انواع پوست موجود باشد ، هر کسی می تواند از تونر استفاده کند. اگر پوست خشکی دارید از تونر حاوی الکل خودداری کنید زیرا این کار باعث خشکی بیشتر پوست می شود.

تفاوت بین میسلار واتر و تونر

چگونه بفهمم که از کدام یک استفاده کنم ، میسلار واتر یا تونر ؟

از آنجایی که میسلار واتر و تونر وظایف متفاوتی دارند، تصمیم بگیرید که در روتین مراقبت از پوست خود به چه چیزی نیاز دارید. اگر پوست حساسی دارید و می خواهید یک پاک کننده ملایم برای پاک کردن آرایش سبک داشته باشید ، باید از میسلار واتر استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید و به دنبال محصولی برای رفع این چربی اضافی هستید ، تونر مناسب را انتخاب کنید.

آیا میسلار واتر و تونر قابل جایگزین هستند ؟

در حالی که هر دو دارای اثر پاک کنندگی هستند ، قابل جایگزین به جای هم نیستند. میسلار واتر قبل از پاکسازی مناسب ، آرایش سبک ، چربی و کثیفی و آلودگی های روزانه را به شدت پاک می کند. تونرها مشکلات خاصی از پوست را بعد از پاکسازی برطرف می کنند ، مانند : پوست چرب. تونر ها همچنین PH را بعد از پاکسازی متعادل می کنند تا مانع پوستی به درستی کار کند و به محصولات مراقبتی و درمانی اجازه نفوذ بهتری می دهد.

( چگونه نوع پوست خود را تعیین کنیم ؟ )

آیا می توان از هر دو  ( میسلار واتر و تونر ) استفاده کنیم ؟

تا زمانی که پوست شما میسلار و تونر را با هم تحمل کند ، می توانید از هر دو محصول استفاده کنید. به پوست خود گوش دهید. به شما خواهد گفت که آیا استفاده ار هر دو محصول زیاد است یا خیر. به آرامی شروع کنید و به استفاده روزانه برسید. ابتدا می توانید از یک نقطه کوچک روی پوست خود شروع کنید تا مشخص کنید که ایا هر دو محصول قابل استفاده هستند یا خیر.

میسلار واتر یک راه عالی برای تمیز کردن کامل پوست است تا آن را درخشان و سالم نگه دارد. در غیر این صورت کثیفی و چربی جمع شده و ظاهری کدر به پوست شما می بخشد. همچنین به جلوگیری از جوش های سر سیاه کمک می کند.

برخی از تونرها حاوی آنتی اکسیدان های هستند که پوست شما را سالم نگه می دارند و به جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست شما کمک می کنند که می توانند منجر به چین و چروک و بیماری پوست شود. برخی دیگر حاوی مواد ضد پیری هستند تا پوست شما را برای مدت طولانی تری جوان و شاداب نگه دارد.

 تونر و میسلار واترها متفاوت عمل می کنند و مکمل های عالی برای روتین مراقبت از پوست شما هستند. میسلار واتر یک پیش پاک کننده عالی است زیرا آرایش سبک ، کثیفی و چربی را قبل از پاکسازی پاک می کند. تونر ها یک پس از تمیز کننده عالی برای متعادل کردن PH پوست شما و رفع مشکلات پوستی خاصی هستند.

اگر پوست شما آن را تحمل می کند ، می توانید از هر دو آنها استفاده کنید.

5 نظر در “تفاوت بین میسلار واتر و تونر ، کدام یک برای من بهتر است ؟

  1. افسانه ناصری گفت:

    استفاده از این دو مدل محصول پاکسازی واقعا تو سلامت پوست موثره

  2. مرسده گفت:

    ممنون بابت این اطلاعات خوبتون

  3. elahe madadi گفت:

    خیلی ساده و مفید بود 👍

  4. شیدایی گفت:

    من از اطلاعات داخل سایتتون خوشم می آید، با احترام به همه پست های وبلاگ عالی.

    1. شمس گفت:

      ممنون از سما😊🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *