آرایشی, آرایش صورت

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ؟

کانتور و انواع انتخاب کانتور

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ..

چگونه صورت خود را کانتور کنیم ؟

کانتورینگ یک تکنیک رایج میان هنرمندان آرایش برای دهه ها بوده است و دلیل خوبی هم دارد. از مشخص کردن استخوان گونه ها گرفته تا خطوط فک و تاکید بر شکل منحصر به فرد صورتتان ، کانتورینگ می تواند با افزودن عمق و بعد به ویژگی های صورت و ساختار استخوانی ظاهر آرایش را تقویت کند.

اگرچه ممکن است تسلط بر یک مرحله آرایش ترسناک به نظر برسد این تکنیک زیبایی آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست.

( قبل از هر آرایشی صورت خود را با استفاده از محصولات مراقبتی و آبرسانی کاملا آماده کنید )
کانتور

کانتورینگ دقیقا چیست ؟

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ..

کانتورینک تکنیکی برای مجسمه سازی صورت با آرایش است. این همچنین یک تکنیک عالی برای صحیح هرگونه ویژگی یا نواحی باریک صورت است یا حتی برای بزرگ تر جلوه دادن هر ناحیه کانتور کنید.

اساسا کانتورینگ بر عکس برجسته کردن است درحالی که با افزودن نور به نواحی خاص از صورت ، ویژگی های صورت را برجسته می کنید. کانتورینگ شامل تیره کردن قسمت هایی است که می خواهید مشخص کنید. کانتورینگ عبارت است از افزودن ابعاد و وضوح به چهره با استفاده از آرایش برای تقلید نور و سایه.

به عنوان مثال یکی از رایج ترین نواحی برای کانتور گردن ، گودی گونه های شماست. افزودن رنگ تیره تر به این ناحیه ، استخوان های گونه ها تان را با ایجاد یک سایه پرتر ، بلندتر و مشخص تر نشان می دهد. اما می توانید شکل چشم ها ، بینی ، استخوان های ابرو یا خط فک خود را نیز کانتور کنید.

( آشنایی با سایه چشم و انتخاب درست آن ها )

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ..

تفاوت بین کانتورینگ و برنزینگ چیست ؟

درحالی که هر دو برای عمق بخشیدن به صورت شما طراحی شده اند این دو محصول آرایشی به روش های مختلفی این کار را انجام می دهند. برنزه کننده روی پوست مانند درخششی ظریف ،و آفتاب زدگی است در حالی که کانتورینگ ساختار و فرم صورت رت تغییر می دهد. تفاوت دیگر این است که برنزها می توانند براق یا مات باشند در حالی که بیشتر محصولات کانتورینگ فقط مات هستند.

کانتور و برنزر

اجازه دهید سه مورد از محصولات آرایشی مورد استفاده برای این تکنیک را بررسی کنیم.

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ..

کانتور پودری :

پالت های پودری مانند کانتور سفری روشی است که بیشتر کیت های کانتور را پیدا می کنید . این محصول از کانتور برای مبتدیان عالی است زیرا به راحتی قابل استفاده و کنترل است. اگر در تکنیک کانتور تازه کار هستید ، کانتور پودری را به شما توصیه می کنیم ، زیرا نرم ترین روش و آسانترین ترکیب خواهد بود. کانتور های پودری بهتر است با استفاده از برس کانتور مانند  ( ست براش های ریل تکنیک ) استفاده شود.

روکش مات در بیشتر کانتور های پودری رایج است و برای پوست های چرب ایده آل است. اگر پوست کم آب یا پوست خشکی دارید ، نوع پوست شما ممکن است یکی از دو محصول درگر که در زیر فهرست شده اند ، مناسب تر باشد.

( برای دیدن کانتور های موجود در سایت کلیک کنید )

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ..

کانتور کرمی و یا استیکی :

این نوع کانتور به اندازه کانتور های پودری قابل ترکیب نیستند اما رنگدانه های آنها قوی تر و زنده تر هستند. و از آنجا که کانتور های استیکی ضخیم ترند باید با استفاده از یک اسفنچ آرایشی هر مقداری که استفاده می کنید آن را روی پوستتان پخش کنید تا از خطوط خشن جلوگیری کنید.

این نوع کانتور برای ظاهری طبیعی تر عالی است همچنین برای افرادی که پوست صورتشان دارای چین و چروک ، خطوط ریز و یا پوست خشک هستند ایده آل است زیرا کانتورهای پودری تمایل به ته نشین شدن و تاکید بر این ویژگی ندارند.

برای افرادی که کمی پیشرفته تر هستند و می خواهند آرایش طبیعی یا براقی داشته باشند ما محصولات کرمی یا مایع را توصیه می کنیم. فقط مطمئن شوید که کانتور کرم را روی یک پایه مایع مانند کرم یا فونداسیون مایع قرار دهید نه پودر.

 

کانتور کرمی

کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ..

کانتور مایع :

اگر ترجیح می دهید می توانید از کرم و یا کرم پودر به عنوان کانتور نیز استفاده کنید با این حال شما می خواهید سایه تیره تری نسبت به آنچه که معمولا برای ایجاد یک پوشش بی عیب و نقص استفاده کنید.

یک قانون کلی و خیلی مهم این است که سایه کانتور شما باید حدود دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد. مطمئن شوید که این سایه با ته رنگ طبیعی پوست شما نیز مطابقت داشته باشد.

استفاده از کرم پودر مایع یا کانسیلر که دارای فرمول و یا رنگ یکسان یا مشابه با کرم پودر شما باشد ترکیبی صاف و یکدست را تضمین می کند.

کانتور مایع

یک نظر در “کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *