مراقبت از پوست, مراقبت از پوست صورت

فواید میسلار واتر برای پوست و استفاده آن در روتین پوستی

میسلار واتر

فواید میسلار واتر برای پوست ..

فواید میسلار واتر برای پوست و نحوه استفاده از آن برای پاکسازی و آبرسانی صورت :

میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست و پاکسازی کننده آرایش و منافذ پوستی است که برای تمیز کردن پوست ، مرطوب کردن و پاک کردن پوست استفاده می شود.

این یک جایگزین کننده محبوب برای پاک کننده های خشن پوست با موادی مانند الکل است که می تواند پوست حساس را تحریک کند.

اما از آنجا که میسلار واتر در پاکسازی چربی و ناخالصی و آلودگی های پوست آنقدر تهاجمی نیست. و در این مقاله در مورد نحوه عملکرد آب میسلار و اینکه آیا برای پوست شما مناسب است یا نه بدانید.

( برای دیدن میسلار واتر های موجود از برندهای روز دنیا در سایت کلیک کنید )
میسلار واتر پاک کننده

میسلار واتر یا آب میسلار چیست ؟

میسلار واتر از آب تصفیه شده و غیر معدنی شده همراه با مولکول های تشکیل شده است. که به صورت ذرات بسیار ریز روغنی هستند که در آب معلق می مانند.در واقع آب میسلار در رفع آلودگی و چربی های باقی مانده پوست و منافذ بسیار موثر است که می تواند تعادل طبیعی پوست را حفظ کند.

پوست شما به طور طبیعی حاوی یک سد بیرونی می باشد که از پروتئین ها و روغن ها تشکیل شده که آنها را در کنار هم نگه می دارد. که پاک کننده هایی مانند تونر های مبتنی بر الکل می توانند این سد را مختل کنند. به طوری که دیگر قادر به نگه داشتن رطوبت نیست و این امر منجر به خشکی پوست می شود.

در واقع استفاده از میسلار برای افرادی که دارای طیف کسترده ای از انواع پوست از جمله افرادی که پوست حساس دارند کار می کند. اما از آنجایی که حاوی روغن است افرادی که پوست چرب تری دارند ممکن است بخواهند به دنبال محصولات تخصصی آب میسلار باشند که به طور خاص برای پوست های چرب ساخته شده اند.

( از دیگر محصولات پاک کننده آرایش و منافذ پوستی برای آماده سازی پوست جهت استفاده از محصولات مراقبتی تونر ها هستند )

فواید میسلار واتر ..

میسلار واتر فواید مفید زیادی دارد که می تواند پوست شما را تمیز و به هیدراته ماندن آن کمک کند و همچنین ممکن است به عنوان بخشی از روتین در مان آکنه پوست مفید باشد.

پوست شما را تمیز می کند.

پاک کننده های سنتی می توانند روغن های موجود در سد پوستی شما را مختل کنند. و آثاری از مواد شیمیایی از خود به جا بگذارند و پوست شما را ملتهب و قرمز ، تحریک شده و خشک کنند.

اما میسلار واتر کثیفی ها و روغن های اضافی پوست را بدون آسیب رساندن به سد محافظ پوست پاک می کند.

این پاکسازی بسیار مهم است زیرا روغن های موجود در سد پوست شما در واقع به جلوگیری از میکروب هایی مانند باکتری هایی که می توانند باعث عفونت و تحریک شوند کمک کند.

هیدراتاسیون و رطوبت را افزایش می دهد.

میسلار واتر لزوما پوست را مرطوب نمی کند اما می تواند پوست را بدون از بین بردن رطوبت طبیعی آن مانند سایر پاک کننده ها تمیز کند. و اکثر میسلار واتر ها حاوی گلیسیرین هستند که آب را از هوا و از لایه های زیرین پوست به بالا می کشد.

کمک به کاهش و درمان آکنه پوست.

در واقع خواص پاک کنندگی میسلار به عنوان بخش مفید درمان آکنه پوستی می باشد. زیرا آکنه زمانی اتفاق می افتد که منافذ پوست شما توسط سبوم و باکتری و آلودگی های روزانه مسدود شده باشد.

که سپس باعث التهاب ، تحریک و قرمزی و تورم های ریز پوستی می شود. و با پاکسازی منافذ و تصفیه کردن منافذ پوستی از این آلودگی ها به درمان و کاهش آکنه کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

میسلار واتر

نحوه استفاده از میسلار واتر ..

برای پاکسازی پوست و پاک کردن آرایش و صورت می توانید روزانه یکبار در صبح و یکبار در شب از میسلار واتر استفاده کنید.

برای بهترین نتیجه از میسلار واتر باید از پدهای پنبه ای برای اعمال آن روی پوست صورت خود استفاده کنید.

این به این دلیل است که مولکول های موجود رد میسلار ها دو طرفه هستند و در حالی که یک طرف آن در پد فرو می رود طرف دیگر که کثیفی و روغن را جذب می کند به سمت بیرون می آید تا پوست شما را تمیز کند.

اگر پوست بسیار چرب دارید یا از آرایش ضد آب استفاده می کنید ممکن است لازم باشد علاوه بر آب میسلار از پاک کننده مخصوص آرایش پاک کن ( شیر پاک کن ) خود نیز استفاده کنید.

در واقع برای از بین بردن روغن های غلیظ تر عمل کرد ضعیف تری داشته و برای پاکسازی عمیق و منافذ بیشتر به کار می رود.

همچنین استفاده از میسلار واتر با یک پاک کننده پوست دیگر پیشنهاد می کنیم.

زیرا در صورت استفاده به تنهایی می تواند روی سطح پوست شما چربی باقی بگذارد که از خود محصول است.

توصیه می شود بعد از استفاده از میسلار پوست را بشویید و آب بزنید ( حتی میسلار های بدون آبکشی ) تا میسلار از روی پوست شما پاک شود.

این کار باعث می شود که سایر محصولات مراقبتی و درمانی مانند مرطوب کننده ها و یا سرم و محصولات درمانی به خوبی به عمق پوست نفوذ کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

( استفاده از شوینده های پوستی روزانه قبل از استفاده از شیر پاک کن و میسلار کمک بسیار زیادی به روند پاکسازی منافذ خواهد کرد )

شستشو صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *