مراقبت از پوست صورت, ضد افتاب, مراقبت از پوست

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده از آن ها

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده ..

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده از آن ها :

اگر از گذراندن وقت در خارج از منزل لذت می برید احتمالا با موقعیتی مواجه شده اید که زمان را از دست می دهید، فراموش می کنید دوباره ضد آفتاب بزنید و در پایان روز قرمز روشن می شوید. اشکالی ندارد اشتباهات اتفاق می افتد.

خوشبختانه ، محصولات بیشتری از همیشه وجود دارد که به آسانی و قابل حمل بودن و استفاده مجدد از ضد آفتاب ها را آسان کرده و به شما کمک می کنند و می توانید آن ها را در کیفتان بگذارید تا بدون زحمت در حال حرکت دوباره از آن ها استفاده کنید.

ما همچنین بهترین محصولات ضد آفتاب با SPF مختلف را برای استفاده مجدد از ضد آفتابتان گردآوری کرده ایم ، مهم نیست در حال شنا هستید یا در حال کاوش در یک پارک هستید یا یک برانچ طولانی با آرایش کامل دارید.

( برای دیدن بهترین ضد آفتاب های موجود در سایت کلیک کنید )

ضد آفتاب

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده ..

هر چند وقت یک بار باید ضد آفتاب را دوباره استفاده کنید ؟

مهم نیست که SPF کرم ضد آفتاب شما چه مقدار است باید هر دو ساعت یکبار یا بلافاصله پس از تعریق شدید یا شنا دوباره استفاده شود. این به این دلیل است که ضد آفتاب با اشعه ماوراء بنفش واکنش نشان می دهد و اثر خود را از دست می دهد.

چگونه باید ضد آفتاب را مجددا استفاده کنید ؟

گاهی اوقات استفاده مجدد از ضد آفتاب آسان تر از انجام آن است. ممکن است به تیوپ یا لوسیون ضد آفتاب معمولی خود دسترسی نداشته باشید. ممکن است چهره کاملی از آرایش یا مدل مویی داشته باشید که نمی خواهید آن را به هم بزنید.

برای شروع داشتن یک پایه آرایش خوب از ضد آفتاب در زیر آرایش خود استفاده کنید. کرم ضد آفتابی که دارای ترکیبات فوق العاده مرطوب کننده است به انجام کار مضاعف به عنوان لوسیون کمک می کند.

ضد آفتاب

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده ..

روش استفاده و نحوه استفاده از ضد افتاب :

کرم های ضد افتاب را تقریبا 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا خارج شدن از خانه بر روی پوست بمالید تا کامل جذب پوست شود و در هنگام تعریق کمتر شسته و پاک شود.

به یاد داشته باشید که پس از شنا یا ورزش شدید ، دوباره از ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر در خارج از خاانه و منزل کار می کنید اغلب در طول روز از کرم ضد افتاب استفاده کنیدتا محافظ با ارزش برای پوست شما باشد و سلامت و نشاط پوست شما را تضمین کند.

ضد آفتاب

ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده ..

فواید و نحوه انتخاب ضد آفتاب :

کرم ضد آفتاب می تواند از پوست شما در برابر سرطان پوست و پیری زود رس محافظت کند. بنابراین در هنگام استفاده از ضد آفتاب نکات زیر را رعایت کنید :

کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای spf 30 و یا بالاتر باشد و در برابر تعریق و آب مقاوم بوده و پوششی با طیف وسیعی را ارائه دهد. به این معنی که از شما در برابر اشعه های UVB , UVA محافظت کند.

هنگام استفاده از کرم های ضد آفتاب تقریبا 15 دقیقه طول می کشد تا پوست شما ضد آفتاب را جذب کند و از شما محافظت کند. اگر برای استفاده از کرم ضد آفتاب تا زمانی که زیر نور خورشید قرار بگیرید صبر نکنید پوست شما محافظت نشده است و ممکن است بسوزد.

از ضد آفتاب به اندازه کافی استفاده کنید ( نه کمتر و نه بیشتر ) سعی کنید تمامی پوستی که زیر نور خورشید قرار می گیرد را پوشش دهید. و آن را به تمام پوست های بدون پوشش لباس خود بمالید. گردن ، صورت ، گوش ها و …

هنگام شنا کردن به تمامی نقاط بدن خود مانند پاها ، کمر و برای نقاطی مانند کمر که به آن دسترسی ندارید از کسی بخواهید که به شما کمک کند برای این منظور از ضد آفتاب های اسپر دار و مایع استفاده کنید.

هر بار که بیرون می روید حتی در روز های ابری پوست شما در معرض اشعه مضر قرار می گیرد. 

پس به یاد داشته باشید شما در تمام طول سال به کرم های ضد آفتاب نیاز دارید تا پوستی جوان و شاداب بدون لک و چروک داشته باشید. استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده پوست را از یاد نبرید.

ضد آفتاب

یک نظر در “ضد آفتاب و نحوه و روش استفاده از آن ها

  1. ب باقرپور گفت:

    ممنون بابت وبلاگ خوبتون👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *