مراقبت از مو, بدون سولفات, سرم مو

روغن آرگان برای مو و فواید و نحوه استفاده از آن

روغن آرگان برای مو

روغن آرگان برای مو ..

وقتی روی موهای خود احساس شکنندگی و موخوره و یا ضعیف شدن تارهای مو می کنید. یکی از چیزهایی که برای درمان آنها و همچنین مانع از شکنندگی و رفع مشکل تارهای موی شما می شود روغن آرگان است. اکثر کسانی که از روغن آرگان استفاده کرده اند ، می توانند این موضوع را تایید کنند.

در واقع روغن آرگان یا همان طلایع مایع برای مو که از هسته میوه آرگان مراکشی تهیه می شود. و از سالهاست که به عنوان یک درمانگر موهای آسیب دیده برای درمان های خانگی مورد استفاده قرار میگرفت. همچنین سرشار از فواید بالقوه مانند ( آنتی اکسدان ها و ویتامین ها است.

در واقع برای اینکه بدانیم روغن آرگان دقیقا چیست به مواردی از آن می پردازیم.

روغن آرگان چیست ؟

روغن آرگان همانطور گه گفته شد از روغن هسته میوه آرگان تهیه و برای مصارف آرایشی استفاده می شود. خود روغن را می تواند به شکل خالص آن یافت و به دلیل فواید زیبایی که دارد ، می توان آن را به صورت موضعی روی پوست ، ناخن و مو برای آبرسانی و تغذیه استفاده کرد.

در حالی که درمان روغن آرگان مانند یک مایع معجزه گر می تواند آسان باشد. نباید از آن به عنوان درمان اولیه برای شرایط ریزش موی جدی استفاده کرد و در مواردی مانند این مورد بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

با وجو این کاربردهای زیادی برای کمک به موهای شما مانند سلامت تارها ، درخشندگی و حجم دادن به آن نیاز داریم.

( استفاده از اسپری های مو برای سلامت از تارها و ساقه های مو را فراموش نکنید. )
آرگان

برداشت کلی استفاده از روغن آرگان :

نوع ماده و خواص اصلی : آبرسان

فواید اصلی دیگر برای مو : مرطوب کننده ، درخشندگی به مو ها و از آن ها محافظت می کند و از شکنندگی ساقه جلوگیری و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی مو تارها می شود.

چه کسی باید از آن استفاده کند : به طور کلی روغن آرگان با استحکام کامل را می توان برای موهای ضخیم یا مجعد استفاده کرد در حالی که در محصول الی برای انواع مو نیز تولید می شود.

چند بار می توان از آن استفاده کرد : استفاده از روغن یا سرم آرگان در تمام طول روز و روزانه بی خطر است.

استفاده با چه نوع موارد دیگر لازم یا ضرر دارد : در واقع استفاده از آن با سایر روغن های مرطوب کننده مانند جوجوبا ، روغن کرچک یا روغن نارگیل به خوبی کار می کند.

سرم مو آرگان

خواص و فواید اصلی روغن آرگان :

روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مفید و ویتامین ها است و اگر به دنبال نرم تر و قابل کنترل تر کردن موهای خشک و آسیب دیده خود هستید روغن آرگان را امتحان کنید.

آبرسان ، مرطوب و صاف کننده مو : روغن آرگان یک راز قدیمی و کاربردهای زیادی دارد. یعنی کمک به آبرسانی و نرم شدن موها.

خاصیت ارتجاعی مو را افزایش می دهد : با محتوایی بالای آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها باعث نفوذ به بافت مو شده و به افزایش خاصیت کشسانی و ارتجاعی مو می پردازد و به طور مداوم درخشندگی را به موهای کدر و بی جان باز می گرداند.

از شکنندگی موها جلوگیری می کند : در واقع وجود ویتامین E درون روغن آرگان برای سلامتی موهای شما بسیار مفید و حیاتی است. زیرا خواص آنتی اکسیدانی این ویتامین به خنثی کردن آسیب مو ناشی از رادیکال های آزاد و سایر عناصر کمک می کند.

سرم مو

ادامه خواص اصلی روغن آرگان ..

چه بدانید و چه ندانید با آلودگی های روزمره و استفاده از مواد و محصولات شیمیایی آسیب های زیادی به موهای خود وارد می کنید. و ویتامین E به حفظ فولیکول های مو به حفظ سلامت آن در برابر آسیب ها کمک می کند. و در عین حال مانع از شکنندگی و ایجاد موخوره در تارهای مو می شود.

محافظت از مو در برابر آسیب های وسایل گرمایشی و حالت دهنده : این روغن به محافظت از مو در برابر استرس دستگاهای ذکر شده کمک می کند. در واقع برای سلامت موهای شما حتی با حالت دادن به مو و استفاده از سشوار و اتو مو کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

باعث درخشندگی و رفع کدری موها می شود : علاوه بر محافظت از مو در بافت و فلیکول های  آن به سلامتی ظاهری و درخشندگی موها نیز کمک و باعث زیبایی ظاهری آن ها می شود.

( از سرم و روغن موهای آرگان موجود در سایت دیدن کنید. )

ملاحظات نوع مو برای استفاده از روغن آرگان ؟

روغن آرگان را می توان برای انواع مو و اکثر انواع مو استفاده کرد. با این حال ممکن است نیاز داشته باشید آن را به روش متفاوتی استفاده کنید.

روغن آرگان با قدرت کامل برای موهای ضخیم ، مجعد یا خیلی رنگ شده ایده آل است. اگر موهای نازکی دارید که تمایل به چرب شدن دارد ، روغن آرگان با قدرت زیاد و استفاده زیاد ممکن است بافت موهای شما را سنگین کند و باید از آن به مقدار خیلی کم و به اندازه استفاده کنید.

همچنین می توانید به جای استفاده از روغن آرگان با غلظت بالا از محصولات حاوی روغن آرگان استفاده کنید. در واقع محصولات دارای ترکیبات روغن آرگان برای همه انواع مو مناسب است.

نحوه استفاده از روغن آرگان :

می توانید آن را به عنوان یک نرم کننده یا شامپو و یا یک محصول حالت دهنده برای تمام طول و انتهای مو استفاده کنید. برخی از روغن های دارای بافت سنگیم و بی کیفیتی هستند از محصولات با ترکیبات عالی و استاندارد استفاده کنید.

( برای دیدن شامپو و نرم کننده موجود در سایت کلیک کنید. )
شامپو آرگان

به عنوان یک نرم کننده مغذی استفاده کنید :

این ماده گرانبها دارای ویتامین های مغذی E , A , C و آنتی اکسیدان ها و اسید های چرب امگا 6 است. به همین دلیل یک ماده عالی برای حالت دهنده و نرم کننده است. و با وجود تمام این خاصیت ها باعث نرم تر ، براق تر ، قابل کنترل تر و بدون وز می شوند.

می توانید از روغن آرگان به عنوان یک ماده در محصولات مراقبتی و محافظت کننده در برابر حرارت و یا خشکی استفاده کنید. زیرا بسیار مغذی و لغزش بسیار خوبی ایجاد کرده و حالت دادن را آسان تر می کند.

( همچنین می توانید از آن در ماسک موهای هفتگی خود استفاده کنید. )

آرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *