مراقبت از پوست, مراقبت از پوست صورت

تونر چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد ؟

تونر

تونر چیست و خواص استفاده از آن کدام است ؟

بسیاری از ما از تونر استفاده می کنیم ، اما تونر دقیقا چیست و برای پوست شما چه کاری و چه خدمتی انجام میدهد؟ اینکه چرا بسیاری از افراد از تونر استفاده می کنند و چگونه با سایر محصولات مراقبت از پوست مطابقت دارد تا چهره ای تمیز ، شفاف و زیبا به شما بدهد.

تونر چیست ؟

تونرها در نگاه اول یه محلول ساده هستند. ولی آنها معمولا حاوی عناصر مانند گلیسیرین ، اسیدها ، آنتی اکسیدان ها و غیره هستند. در حالی که تونرها معمولا حاوی الکل نیستند ولی در تمیز کردن و پاکسازی پوست بسیار موثر هستند. و می توانند طیف وسیعی از فواید را برای پوست شما ارائه دهند.

( برای دیدن انواع تونرهای موجود در سایت کلیک کنید )

کارایی تونر ها چیست و چه کاری برای پوست انجام می دهند ؟

تونر ها به گونه ای که بین پاکسازی و نظافت پوست و استفاده از محصولات درمانی و مراقبتی مانند کرم ها و سرم های آبرسانی و ضد چروک استفاده می شوند. و کمک بسیار زیادی به شما می کنند. علاوه بر پاکسازی پوست و محافظت و طراوت پوست کمک می کند.

همچنین برای پوستی صاف و درخشان و در عین حال با کاهش منافذ اجازه ورود دوباره آلودگی ها و کثیفی به منافذ را می بندد. و می توانید از آن به عنوان بخشی از برنامه روزانه و شبانه خود استفاده کرد.

( برای دیدن کرم و سرم های آبرسانی و ضد چروک موجود در سایت کلیک کنید )

استفاده از تونر در روتین پوستی و زمان استفاده از آن ؟

پس از شستشو صورت با استفاده از شوینده های پوست باید از تونر ها برای پاک سازی منافذ استفاده کرد. پس پاکسازی پوست از تونر مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید چون هنگامی که پوست تا حدودی نمدار است راحتتر به داخل پوست نفوذ می کند و با داشتن رطوبت آلودگی بیشتری را جذب می کند.

اگر از لایه بردار و اسکراپ ها استفاده می کنید پس از آن از تونر استفاده کنید. زیرا بعد از اینکه سلول های مرده پوست را از بین بردید تونر به بستن منافذ پوست کمک خیلی زیادی خواهد کرد.

تونرها باید PH متعادلی داشته باشند تا پایه و اساس خوبی برای هر محصول ایجاد کند. استفاده از آنها بسیار آسان است و با یک پد پنبه ای مخصوص پاک کردن صورت می توانید به آرامی تمامی پوست صورت و گردن را با محلول ترنر پاکسازی کنید و سپس بعد از استفاده از آن می توانید از مرطوب کننده ها محصولات درمانی و ضد آفتاب ها استفاده کنید.

( کانتور صورت و انواع انتخاب کانتورینگ ؟ )
مزایایی تونر

انتخاب تونر مناسب با نوع پوست کدام است ؟

در بازار و کمپانی های بزرگ تولید کننده تونرهای مختلف برای انواع پوست عرضه می شوند. و این یک عامل اصلی برای انتخاب تونر خواهد بود. ترکیبات مختلف یک تونر کارهای مختلفی برا شما انجام می دهند. برخی از آنها برای پوست شما آبرسانی و آرامش بخش هستند. در حالی که برخی دیگر برای متعادل کردن چربی پوست طراحی و تولید شده اند.

کسانی که پوست معمولی تا مختلطی دارند تونری برای آنها تولید شده که آبرسان و تسکین دهنده باشد.

پوست حساس از مواد گیاهی و کاملا طبیعی در ترکیبات خود سود می برد مانند عصاره آرامش بخش بابونه.

کسانی که پوست خشکی دارند از تونر که حاوی مقادیر زیاد از مواد مرطوب کننده مانند گلیسیرین است بهره خواهند برد.

اگر پوست مستعد آکنه دارید یا مستعد جوش های لکه ای هستید تونر برای شما بسیار مفید می تواند باشد. زیرا آنها برای کاهش منافذ باز و محافظت از پوست عالی هستند. و به پاکسازی چربی اضافی صورت کمک زیادی به شما می کنند.

( آکنه و هر چیزی که در مورد آکنه باید بدانید )
تونر

مزایا و فواید استفاده از تونر ها برای پوست چیست ؟

تونر مناسب فواید و مزایایی زیادی برای پوست شما به همراه دارد :

بستن منافذ باز و سفت کردن پوست : استفاده از تونر بعد از پاکسازی پوست باعث بسته شدن منافذ شده و اینکار به جلوگیری از ناخالصی و کثیفی و آلاینده ها به پوست کمک می کند.

پوست را متعادل می کند : تونر ها دارای PH متعادل هستند به این معنی که به طور موثر پوست را تازه و احیا می کنند.

تسکین دهنده و آرامش بخش : هیچ چیزی آرامش بخش تر و لذت بخش تر از استفاده از تونر بعد از پاکسازی پوست نیست.

( کرم های دور چشم برای جلوگیری از پیری زودرس و جوانسازی بافت پوست اطراف چشم )
تونر و انواع ان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *