آرایشی, آرایش چشم

سایه چشم ها و نحوه انتخاب درست آنها ؟

سایه چشم

سایه چشم ..

انتخاب درست و نحوه استفاده سایه چشم هیشه آسان نیست. ولی برای دستیابی به ظاهری که می خواهید لازم نیست بسیار حرفه ای و یا یک مربی خبره ای باشید.با ابزار مناسب برای آرایش و کمی تمرین ، بعد از مدتی به نتیجعه دلخواه خود خواهید رسید.

سایه چشم خود را انتخاب کنید :

با توجه به اینکه کل فروشگاه ها عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی تنوع وسیعی از این محصول را دارند. انتخاب بافت ، رنگ و برند مناسب ، ممکن یکم گیج کننده به نظر برسد. به هر حال نگذارید تنوع زیاد شما را به این وضعیت بیندازد. در صورتی که گزینه های بسیار به شما انعطاف زیادی در انتخاب بهترین سایه چشم به شما می دهد. سایه ها در هر رنگی و در هر نوع بافتی از قبیل : پودری و شل ، پودری و فشرده و کرمی وجود دارند.

سایه ها با رنگدانه های زیاد معمولا به صورت بافت پودری شل عرضه می شوند ؛ اما به دلیل شل بودن این نوع سایه کنترل کردن آن مقداری سخت تر است. اگر شما قصد خرید یک سایه چشم به عنوان یک فرد مبتدی و همچنین سایه برای استفاده شخصی در خانه را دارید. انتخاب سایه با بافت پودر فشرده گزینه مناسبی برای شما می باشد.

برای نتیجه دلخواه استفاده از سایه چشمی که دارای چندین رنگ در یک پالت است ، بسیار مناسب تر است. برای ایجاد و داشتن چندین ظاهر مختلف نیاز به یک سایه چشم روشن ، متوسط و تیره دارید.

و برای انتخاب رنگ بندی و تناژ رنگی ، یک پالت سایه چشم با چندین تناژ رنگی را انتخاب کنید. که ممکن است برای شما و استایل شما جذاب باشد.

( برای دیدن انواع سایه چشم های و پالت های سایه از برندهای روز دنیا و موجود در سایت کلیک کنید )

براش های مناسب را انتخاب کنید :

گرچه که سایه چشم خود را می توانید با نوک انگشتانتان بر روی پوست خود بزنید؛ اما این کار دقت لازم و پخش کردن سایه را روی پوستتان دشوار و بسیار بد و دشوار می کند. برای استفاده ساده تر و جذاب تر روی چند سایه با کیفت بالا سرمایه گذاری کنید. استفاده از پد های اسفنجی برای سایه چشم خودداری کنید زیرا به هیچ وجه رنگدانه ها را به خوبی پخش نمی کند.

از یک برس صاف و سفت برای زدن سایه چشم به کل پلک خود استفاده کنید. این نوع برس برای پخش سایه به کل پلک شما بسیار مناسب است.

برس پهن برای زدن سایه چشم به چین و ترکیب رنگ ها به بیرون بهترین گزینه است. استفاده از این مدل برس برای یک رنگ و یکنواخت کردن رنگ آرایش تا استخوان ابرو است.

یک برس نرم نازک و مدادی انتخاب کنید و از آن برای زدن سایه چشم نزدیک مژه خود کمک بگیرید. از این برس برای آرایش روی مژه های بالا و پایین و همچنین گوشه داخلی چشم عالی است.

( برای دیدن براش های آرایشی موجود در سایت کلیک کنید )
براش سایه چشم

استفاده درست و صحیح از سایه چشم :

یکی از مهم ترین جنبه استفاده از سایه چشم استفاده از ضربه های صحیح برس و سرعت آن است. با عجله در آرایش خود یا استفاده از قلم موی اشتباه یک سایه چشم نامرتب و غیر جذاب ایجا می کنید.

به جای اینکه سایه چشم خود را با حرکات سریع به جلو و عقب بر روی چشم خود بکشید ؛ از حرکات کوتاه و آهسته قلم مو در همان جهت استفاده کنید تا رنگ ها را با هم ترکیب کنید. هنگاه استفاده از سایه چشم هرگز نباید دست خود را سریع و به سرعت حرکت دهید.

سایه چشم باید آخرین مرحله آرایش شما باشد :

بنابراین ابتدا آرایش معمولی خود را انجام بدهید ؛ کانسیلر ، کرم پودر ، رژگونه یا برنزر و خط ابرو را قبل رسید به مرحله سایه چشم خود بزنید.

یک پرایمر سایه بزنید تا سایه چشمتان در تمام روز ماندگار شود.اگر این کار را نکنید. روغن های طبیعی پوست شما در سایه نفوذ می کند و باعث می شود سایه چشم در یک خط جمع شود.

هرگز قبل از سایه چشم، ریمل خود را نزنید.

( برای دیدن ریمل های موجود در سایت کلیک کنید )
سایه چشم

یک نظر در “سایه چشم ها و نحوه انتخاب درست آنها ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *