مراقبت از مو, بدون سولفات

استفاده از شامپو و نرم کننده های بدون سولفات ؟

بدون سولفات

استفاده از شامپو و نرم کننده های بدون سولفات ..

 استفاده از محصولات بدون سولفات دارای فواید زیادی است و احتمال کاهش موخوره و چربی را کاهش می دهد. ناگفته نماند که پوست سر بسیار کمتر احساس تحریک و التهاب می کند.

استفاده از شامپو و نرم کننده ها بدون سولفات قدم بزرگی است و موها و پوست سر شما به خاطر آن از شما تشکر خواهند کرد. استفاده از آنها ، این روزها بسیار رایج هستند و صحبت های زیادی در مورد اینکه چرا این محصولات برای انواع مو عالی هستند ، وجود دارد.

( شامپو و نرم کننده های بدون سولفات موجود در سایت با بافت بسیار سبک و ملایم مناسب برای انواع جنس مو )

شستشو

شامپوی بدون سولفات چیست ؟

سولفات ها یک ماده کاملا استاندارد برای بسیاری از محصولات هستند. به عبارت ساده ، سولفات ها مواردی هستند که شامپو ها را به یک کف غلیظ تبدیل می کنند. و این مواد به خاطر آسیب رساندن به مو مورد انتقاد قرار گرفته اند و مطمئنا مواد مغذی به موهای شما اضافه نمی کنند.

فواید شامپو فاقد سولفات :

می تواند روغن های طبیعی مو را نگهدارد.

همانطور که توضیح داده شده سولفات ها ماده ای هستند که معمولا در شامپو های کف دار یافت می شوند. وقتی صحبت از شامپو به میان می آید صحبت از یک شامپو کف کننده برای از بین بردن کثیفی و آلودگی از مو و پوست سر کمک می کند.

لازم نیست رنگ و سلامت موی خود را فدای سولفات ها کنید :

متاسفانه سولفات ها می توانند بر روی انواع مختلف مو آسیب وارد کنند. اگر موهای رنگ شده دارید ، ممکن است بعد از استفاده از شامپوی سولفاته رنگ مو خود را محو و کم رنگ کنید.

شما می توانید موهای خود را فوق العاده قوی نگه دارید :

سولفات ها می توانند برای برخی از انواع مو فوق العاده مضر و باعث خشکی و آسیب دیدن و ایجاد موخوره انتهای رشته های مو شوند. و با استفاده از شامپو های بدون سولفات این موضوع کاملا رفع خواهد شد.

با حساسیت پوست کف سر خداحافظی کنید :

آنهایی که پوست سر حساسی دارند می دانند که محصولات مویی نامناسب می توانند وضعیت چالش بر انگیزی ایجاد کنند.یکی از فواید شامپو و نرم کننده های بدون سولفات این است که می توانند برای پوست های حساس بسیار ملایم تر و ایجاد التهاب و خارش آن جلوگیری کنند.

( استفاده از شامپو خشک های با کیفیت بین دو شستشو برای سلامتی و شادابی موهایتان را تو برنامه روزانه از دست ندهید )

بدون سولفات

مراحل و چگونگی استفاده از شامپو فاقد سولفات ؟

اول از همه ، شستشو با شامپو های بدون سولفات یک تجربه حسی متفاوت است. برای داشتن یک شستشوی عالی از یک محصول بدون سولفات باید چند مرحله را دنبال کنید.

  1. قبل از استفاده از شامپو ، موهای خود را به طور کامل خیس کنید. فرمول های بدون سولفات مانند فرمول های مبتنی بر سولفات کف ایجاد نمی کنند ، بنابراین آب فراوان برای پخش یکنواخت شامپو روی مو ضروری است.
  2. شامپو خود را روی کف دستان خود ریخته با کف دست و انگشتانتان به خوبی روی تمامی رشته های موی خود پخش کنید. و آن را خوی ماساژ دهید.
  3. شامپو را را به مدت حداقل 3 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. و به خودتان یه ماساژ سر خود هدیه بدهید ! و برای شستشو با شامپو بدون سولفات روی پوست سر بیشتر تمرکز کنید.
  4. پس از پایان ماساژ به مدت 2 دقیقه شامپو رو روی موهای خود باقی بگذارید.
  5. اگر حوصله ندارید که شامپو رو بمدت 3 دقیقه روی پوست سر بگذارید. دوبار از شامپو استفاده  کنید. و باز با همون برنامه ماساژ پوست سر.
  6. حتما پوست و مو خود را حداقل به مدت یک دقیقه کامل بشویید. و سپس کاملا و تا پاک شدن کامل سر خود را آبکشی کنید.

ممکن است متوجه شوید که فرمول بدون سولفات به اندازه کافی و به اندازه شامپو های سولفات دار کف نمی کند. این کاملا طبیعی است ! اما برای شستشو مو کاملا موثر هستند.

( استفاده از سرم و روغن های بدون سولفات برای رفع خشکی و موخوره را فراموش نکنید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *