مراقبت از پوست, مراقبت از پوست صورت

اسکراب و لایه بردار های صورت را بیشتر بشناسید

اسکراب صورت

اسکراب های صورت را بیشتر بشناسید :

اسکراب های و لایه بردار ها پوست سزاوار قدردانی بسیار زیادی هستند. و یکی از مهمترین و پر کاردبردترین روال مراقبت از پوست به حساب می آیند. اسکراب ها یک عنصر سر سخت هستند که بر روی پوست ما قرار می گیرند. بسیار از مصرف کنندگان از آن به عنوان یک تکنیک مدرن یاد می کنند، و میتوان رد پای آن را در دوران باستان نیز مشاهده کرد، در زمانی که مردم پوست صورت خود را با ساینده ها سخت لایه برداری می کردند.

آنها در واقع به عنوان یک پاکسازی کننده عمیق سلول های مرده ، جوش ، آکنه و رفع خشکی پوست برای بخشیدن یک ظاهر روشن و شفاف به شما فرموله شده اند.و جزو از مهمترین محصولات پاکسازی پوستی محسوب مس شوند.

و در اینجا به  مزایایی استفاده از اسکراب و نحوه انتخاب درست و مناسب ترین اسکراب برای پوست خود م یپردازیم.

( برای دیدن انواع مختلف لایه بردار های موجود در  سایت ، کلیک کنید )
اسکراب صورت
اسکراب صورت

فواید اسکراب صورت …

با سلول های مرده پوست خداحافظی کنید :

اولین و مهمترین و کارایی ترین مزیت استفاده از اسکراب پوست، از بین بردن سلول های مره پوست از روی صورت است. سلول های مرده اگر روی پوست باقی بمانند. و توسط شوینده ها و محصولات مورد نظر از بین نروند. پوست شما را خشک و کدر می کنند. باعث انسداد منافذ پوستی و ایجاد مشکلات متعددی خواهند شد. اسکراب های صورت به شما کمک می کنند، تا این سلول های مرده را از روی پوست خود برداشته و آنها را از بین ببرید.

( از اسکراب های فوق العاده و با کیفیت سنت موجود در سایت ایوز غافل نشید )

پاک کردن و حذف آلودگی های منافذ پوستی :

بدن ما روغن های تولید می کند ، که به عنوان مرطوب کننده طبیعی شناخته و عمل می کنند. با این حال پوست به دلیل وجود این روغن های طبیعی ، چرب و باعث مسدود شدن آن ها می شود. و در نهایت منجر به برز آکنه خواهد شد. لایه بردار ها به باز کردن و پاکسازی این منافذ و جلوگیری احتمالی آکنه کمک می کند.

با استفاده از اسکراب از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک کنید :

بعضی از شما ها متوجه پوسته های خشک روی پوستتان هستید. اینها به عنوان پوسته پوسته شدن شناخته می شوند ، و ظاهری بد و نا خوشایند به صورت می دهند و صورت را کدر می کنند. لایه برداری صورت با اسکراب و دیگر محصولات مرتبط و مخصوص به شما کمک می کند تا از شر این پوسته پوسته شدن ها خلاص و پوستی شاداب و صاف و روشن به شما ببخشند.

( البته استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده های پوست بعد از پاکسازی پوست رو فراموش نکنید )

پاک کردن لک ها با استفاده مرتب از لایه بردار ها …

لایه برداری منظم و با دقت به کاهش آکنه و لکه های تیره پوست کمک شایانی می کنند. اسکراب ها روند طبیعی پوست را تقویت و با از بین بردن سلول های مرده و پاک سازی منافذ به پوست اجازه می دهد که جوانی خود را بر گرداند و راحت تر و بهتر نفس بکشد.

انواع مختلف پوست

اسکراب و انواع پوست …

اگر پوستی چربی دارید :

افرادی که دارای پوست چربی هستند حتما از مشکل جوش تا حدودی رنج می برند. زیرا روغن اضافی و سبوم منافذ پوستی را مسدود می کند. بنابراین شما به یک اسکراب صورت نیاز دارید که نه تنها سلول های مرده را از بین ببرد بلکه دارای خواص ضد جوش و حاوی سالیسیلیک اسید نیز باشد و به حذف آکنه پوستی کمک کند.

( چگونه باید از پوست چرب خود محافظت و از آن لذت ببریم ؟ )

افرادی که دارای پوست خشکی هستند :

این افراد علاوه بر انتخاب یک لایه بردار مناسب به دلیل داشتن پوست خشک باید اسکرابی را انتخاب کنند که حاوی گلیکولیک اسید و همچنین فواید مرطوب کنندگی برای پوست آنها داشته باشد ، یعنی دارای خواص مرطوب کنندگی باشد که علاوه بر لایه برداری به پوست رطوبت از دست رفته را برگرداند و آن را باز سازی کند.

( ژل اسکراب هیدرو بوست نوتروژینا مناسب پوست های خشک )

اسکراب پوست های حساس :

کسانی که پوست حساسی دارند برای انتخاب اسکراب پوست باید کمی دقیق تر عمل کنند. و مطمئن شوند که اسکرابی را انتخاب کنند که ضد قارچ و باکتری باشد ، . محصولاتی که حاوی زردچوبه و دیگر مواد ضد التهابی هستند بسیار بر روی این نوع پوست موثر است.

پوست های ترکیبی و مختلط :

برای این نوع پوست متخصصین معتقدند که باید اسکرابی را تهیه کنند که علاوه بر برطرف کردن چربی به خشکب پوست نیز کمک کند و هر دو خواص را دارا باشند.

( ژل اسکراب انرژی زا کلین اند کلیر )

یک نظر در “اسکراب و لایه بردار های صورت را بیشتر بشناسید

  1. باباییان گفت:

    توضیحاتتون عالی بود تشکر بابت این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *